Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

Baby transport - Gyakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan válasszam ki a tökéletes babakocsit?

Először is azt kell eldöntened, hogy az a fontos, hogy te lásd minden pillanatban a babád vagy azt szeretnéd, hogy nézelődhessen, megfigyelhesse környezetét. Abban az esetben, ha sikerült döntést hoznod, akkor a következő kérdés, hogy szükséges-e, hogy le lehessen venni a babakocsiról a hordozót, hogy esetleg berakd a kocsiba vagy arra egy külön eszközt szeretnél.

 

Hogyan regisztráljak?

Az oldal jobb felső sarkában találsz egy Belépés nevezetű menüpontot, amire rákattintva megjelenik a belépési felület, ahol a Belépés gomb alatt találod a „Hozz létre saját fiókot” feliratot. Erre rákattintva átkerülsz a regisztrációs felületre, ahol szükséges adatok megadása, valamint az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után, a Regisztráció gombra kattintással már el is készült a regisztrációd, melyről e-mailben is kapsz értesítést.

 

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Gyakran előfordul, hogy elfelejtünk dolgokat, azonban, ha ez az oldalhoz tartozó jelszavunk, nem kell aggódnunk, hiszen gyorsan és egyszerűen igényelhetünk másikat. Csupán annyit kell tennünk, hogy Az oldal jobb felső sarkában rákattintunk a Belépés gomra, ami a belépési felületre visz minket, ahol az adatok megadásához szükséges rubrikák alatt megtalálod az „Elfelejtett jelszó” feliratot.

 

Erre rákattintva átkerülsz arra a felületre, ahol néhány kattintással igényelheted új jelszavadat. Nincs más dolgod, mint beírni a regisztrációkor használt e-mail címedet, majd rákattintani a Tovább gombra és már küldjük is az új jelszót.

 

A webáruház mellett rendelkeznek hagyományos üzlettel is?

Nem, csak webshopként üzemelünk.

 

 

Honnan tudom, hogy a megrendelésemet biztosan megkapták?

Amint érvényesíted rendelésedet egy megerősítő e-mailt kapsz majd, melyben szerepelnek a rendelés során megadott adataid. Abban az esetben, ha nem kapsz e-mailt, kérlek értesíts minket a info@babytransport.hu e-mail címen.

 

 

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Erre több lehetőséged is van, hiszen e-mailben értesítünk rendelésed állapotváltozásiról, de akár az oldalra való bejelentkezés után a „Korábbi rendeléseim” menüpontban is nyomon követheted.

 

 

Mennyi időn belül kapom kézhez a csomagom?

Amennyiben olyan terméket rendelsz, ami raktáron van, akár 2-3 napon belül kézhez is kaphatod.
Előrendelhető termékek esetén azonban 5-7 munkanapon belül tudjuk kiszállítani csomagodat.

 

 

Hogyan oszthatom meg veletek a véleményem?

Ha szeretnéd megosztani velünk és a többi vásárlóval a véleményed, nincs más dolgod, mint megkeresni az adott terméket, amihez a véleményt szeretnéd írni, majd legörgetni a termékoldal aljára ahol megtalálod a Vélemények fület.

 

Ezek után ott a jobb alsó sarokban az „Értékelem a terméket” gombra kattintva a nevedet, a véleményedet, valamint az értékelésedet megadva elküldheted nekünk véleményedet.